Det skal bli så fint ❤

 

 

 

 

Jeg gleder meg så til jeg skal pynte opp med blomster rundt her, da er liksom sommeren skikkelig i gang. Og det nærmer seg med stormskritt. Men det er mange blomster som er så utrolig fine, men så vanskelige å ha med å gjøre. Jeg er ganske ferske med grønne fingre, så lærer stadig. Godt jeg har en ekspert venninne hos Mestergrønn.
Jeg ELSKER lavendel, de lukter så godt og er så pene, så jeg skal kjøpe meg noen slike. Jeg skal også prøve på å støpe potter selv i år. Har kikket litt rundt på nett for å finne fremgangsmåte, og fant en bloggside med tips. Så dette skal jeg prøve meg på, og det kan bli spennende. Ender vel opp med alt støpt rundt her he he. Men det gjør jo ikke noe så lenge det er pent, da kan vinden prøve seg da.. 😊

-Lene- 😘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg