Det skal jeg klare å få til

Jeg har hele tiden et og annet prosjekt på gang i hodet mitt, og med inspirasjon fra Stine Skoli så har jeg egentlig lyst til å sage, skru og montere hele tiden. Jeg får lyst til å bygge benker under vinduer selv om at jeg ikke har plass.  Jeg får enda mer lyst til å lære meg å sy, selv om at jeg ikke liker å sy. Hun er altså så utrolig flink og kreativ. Jeg har store planer om å herme etter hennes vegg bak tv’en. Den er knallfin, dekorativ og ikke minst fantastisk flott å se på. Og alt dette gjør hun altså selv. Hun er så inspirerende i det hun gjør at jeg nesten skulle ønske at vi også skulle bygge opp et helt hus innvendig.

 

Tenk å hatt en snekkerbod med alt av utstyr da! 😊

 

Men, heldigvis så har vi et fint hus så vi slipper å begynne på akkurat det da. For øyeblikket holder med å hente ideer til oppussing og fornying av diverse ting her hjemme. Elsker slike inspirerende kontoer, og nettopp inspirasjon, det finner du på hennes blogg og instagram. Jeg skal ihvertfall lage slik spilevegg jeg også bak min tv, for det falt skikkelig i smak. Det skal jeg klare å få til. Tror det må en spilevegg nede også og jeg må starte med dette før de begynner med oppbygging i kjelleren. Da har jeg god plass til å pusse og vokse, lurt! Bare se på denne flotte veggen her og hvis du klikker på bilde så får du oppskrift på denne veggen.Toppen av det hele er at hun forklarer godt hvordan hun gjør ting, hun legger ut oppskrifter på hva du trenger for å gjøre det og innimellom kommer det en video med fremgangsmåte. Er du glad i oppussing og trenger ideer, så anbefaler jeg deg virkelig å ta en titt hos henne. Er du ikke glad i oppussing, anbefaler jeg deg å ta deg en tur likevel, for det er ikke bare oppussing hun har tips til. Link ligger i innlegget  🌸

Ha en strålende dag

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

4 kommentarer
    1. Så moro å være kreativ, og sette i gang med ting. Spesielt om man finner litt ekstra inspirasjon et sted. Skal se på hennes blogg. kjenner den ikke fra før. Ha en fin kveld Lene <3

      1. Ja kjempegøy, det kribler i fingrene mine. Det er bare så gøy å følge med når noen er så flinke til å skape ting, da spesielt siden jeg er så glad i å gjøre det selv 🙂 Ha en fin kveld du også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg