Det skjedde igjen….

I dag har jeg hatt mye å gjøre, så Rune & co dro til Sandefjord en tur. Jeg lager kake, og da er det like greit at de finner på noe annet. Kjekt å være alene når jeg har litt å gjøre, det er bare godt det 😊 Været har jo vært knall, så litt ute tid er bra. Vel, etter at kaken var ferdig fylt og smurt opp, så gikk jeg på kjøkkenet og satte i gang med middagen. Da jeg sto og laget brun saus, hørte jeg at Rune kom inn døra. Han er en type som går stille i dørene, og kan plutselig bare være bak meg til tider. Så jeg latet som jeg ikke hørte eller merket at han kom.Hørte han gikk i stua, og at han kom nærmere kjøkkenet. Jeg tenkte at denne gangen skulle jeg bråsnu meg å skremme han, men så ringte telefonen…det var Rune 😱 Jeg bråsnudde meg, og der var det ingen, herregud, er det mulig. Sheriff hadde stått ved siden av meg hele tia, så det var ikke han heller… og Rune, han skulle bare si fra at de var på vei hjem… Isj, det er så ekkelt og jeg får frysninger i hele kroppen. Sjekket hele huset her, men tomt var det gitt.
Det er ikke første gangen og sikkert ikke siste gang slike ting skjer.. men like ekkelt hver gang 😨 opplever du noe slikt? Skjer slike ting, eller er det bare noe jeg tror… hmmmm …..

 

Ha en fin søndagskveld 😊

-Lene-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg