Det skulle ikke være slik

 

I dag tok jeg meg endelig tid til å få satt på litt negler. Resultatet ble godt nok med tanke på at jeg gjorde det selv. Det er til daglig ikke så viktig for meg med disse neglene sånn egentlig, men nå var det etterlengtet. Jeg liker nemlig ikke å bruke ringer med korte negler og jeg syns hendene blir finere med negler som er litt lengre enn mine egne. Spesielt nå på våren fordi jeg blir nemlig sånn møkkabrun på hendene så fort sola sier hei. Det er hyggelig det altså, men ekstra hyggelig å bruke ringene mine innimellom.

 

Har du ikke smakt det før så burde du prøve neste gang du skal grille. Den kan så klart stekes i stekepanna og, men det er best på grillen.

 

Vi har også vært borte på grillings og kost oss litt i dag, det var årets første ordentlige grillmat. Jeg har fått smaken på grillet hjertesalat, det er bare så godt. Vi skal ikke lenger tilbake enn i fjor sommer da jeg ikke skjønte greia med å grille salat og ville ikke smake engang. Sta som et esel til tider ja. For etter min mening så skulle det ikke være slik for salaten skulle jo være kald. Men så var det en morgen her for en liten stund siden som Rune stekte det til frokost. Litt olje, salt og pepper og det har nå blitt mitt faste tilbehør. Ikke det verste å få dilla på i hvert fall.

Ha en fin helg videre, det skal jeg

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

4 kommentarer
    1. Hi-hi, jeg hang meg opp i dette med å være sta 😀 Jeg hadde nok også nektet stekt salat 😀 Men man må innimellom prøve noe nytt, selv om det “sitter langt inne” 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg