Det startet som en helt vanlig onsdag

Mine tanker går i dag til alle de berørte i Kongsberg og jeg kan bare ikke fatte at slike ting skjer i vårt lille land. Hva er det som snapper i hodet til mennesker som gjør slikt. Angriper uskyldige mennesker som kanskje bare skulle handle kjapt før de skulle hjem liksom. Og 5 av dem kom aldri hjem igjen. DET er bare så tragisk at det ikke kan settes ord på.

 

❤❤❤❤❤

 

Det startet som en helt vanlig onsdag som på et sekund forandret seg til et mareritt. Dette er trist, dette er ufattelig og det begynner jo å bli skikkelig utrygt å ferdes rundt omkring. Man vet aldri hva som foregår i hodet til mennesker. Når folk faktisk angriper og dreper tilfeldige personer da begynner det å bli ille. Stakkars mennesker som går igjennom dette nå, jeg føler virkelig med dem 😭

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg