Det tok 3 minutter, så var det gjort.

Her i huset er det småting som skulle vært gjort, ting som kanskje tar 3 minutter til 30 minutter å fikse. Men å få det gjort kan noen ganger være et ork. Noen ting kan jeg få fikset selv, men andre ting som splitt sag tør jeg ikke begi meg utpå med min uflaks. Og vi måtte skru fast en splittet planke for feste under en list mellom kjøkken og stue som ikke har stått ordentlig fast. Den har vært på skrå ned i gulvsprekken i lang lang tid, faktisk i 4 år, og den har irritert meg i like mange år.I dag så fant jeg ut at NÅ måtte det bli gjort, så da skrudde jeg den opp. Gjorde alt klart og DA var det så mye lettere for Rune å få det gjort, så da fikk jeg han i gang med splitt sagen hehe. Så nå er vi fornøyd begge 2, men også litt oppgitt over oss selv. Jeg kunne satt i gang for lengst like mye som han burde ha gjort det for lengst. Det tok 3 minutter så var det gjort liksom. Klapp på skuldra til oss for bra utført jobb vi kunne gjort for lengst.Så nå ligger den festet og stødig på gulvet, jeg må jo bare le over hvor trege vi kan være med slike småting. Er det stor oppussing på gang, da jobber vi fra morgen til kveld. Men småtteri som en list e.l det er vanskelig å få gjort. Har dere det slik også?
signature-fonts

 

 

4 kommentarer
    1. Haha slike småting altså! Hørte en mann en gang snakke om at etter han kuttet ut ordet “burde” fikk han mye mer gjort her i livet. Vi har mange slike ting vi burde gjøre her hjemme også… burde gjøre, bare ikke akkurat i dag haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg