Det tomme området

De siste 2 dagene har vi virkelig vært effektive her hjemme og nå begynner vi å se en ende på prosjekt “det tomme området”. Nå er det ikke tomt lenger og jeg er ferdig å beise alt som er ferdig der. Det gjenstår å gjøre ferdig bålbordet, men vi er godt i gang med det. Har ikke hatt tid til å skrive engang, vi har stått på fra morgen til kveld. Det er så gøy når det blir akkurat slik vi vil ha det og jeg gleder meg allerede til i morgen for å se fremgangen på bordet.

 

Men nå (for en time siden) var det godt å komme inn, sette seg ned å slappe av litt. Dusjen venter og der tenker jeg at jeg blir en stund. Er litt varm i ansiktet kan man si og jeg må kjøpe høyere faktor, 30 var ikke godt nok kjenner jeg.

 

I morgen tidlig skal jeg i gang med vask av huset, det har blitt litt glemt denne uka innvendig og trenger virkelig litt hjelp av meg. Burde gjort det når jeg sto opp halv seks i dag, men neida det var tross alt nye episoder av 90 day’s på gang. Så det var en perfekt måte å starte morgenen på. I kveld er planen å komme meg i seng før 23, men vi får se for jeg er ikke så flink på å legge meg før midnatt. Og i morgen er det plutselig fredag igjen, det er godt.

Håper din dag har vært fin

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg