Det uforklarlige… gjesteinnlegg del 2..

“Her har jeg satt sammen 2 opplevelser av det uforklarlige, dette er et gjeste innlegg fra en av mine faste lesere og det er så moro å få historier. Håper dere også syns det er moro og interessant å lese om.. det syns jeg”Min mann og jeg bestemte oss for å dra på en weekendtur til Sverige og vi bestilte et hotellrom på et hotell i en gammel gruveby. Da vi kom frem sent på kvelden så jeg det sto en mann der oppe i innkjørselen. Sikkert en som skal gi oss nøkkel til rommet siden vi kom så sent tenkte jeg.

Da vi nærmet oss han så jeg at det var en gammel mann med krokete rygg, stokk og var ikledd svarte klær fra rundt 1800 tallet og på hodet hadde han en svart sixpence. Han så meg rett inn i øynene og ønsket meg, og bare meg velkommen. Han snudde og gikk inn på hotellet og da vi kom inn var han borte vekk og hun bak resepsjonen hadde aldri sett han. Vi ble der en natt og skal aldri dit igjen!!

En annen gang hjemme i huset der vi bodde før så skulle jeg gå og legge meg, men min mann skulle sitte oppe å se ferdig en film. I det jeg bøyde meg ned for å kysse han god natt så var det noe som tok tak i hodet mitt og vendte det mot vinduet. Der ute sto det en svart kledd skikkelse med munke drakt vendt mot meg som om han stirret på meg. Det var så intenst at jeg merket blikket selv om at jeg ikke kunne se ansiktet hans. Jeg satte ut et skrik som skremte min mann nok til at han ikke torde å se filmen ferdig!Takk for at du deler ❤

Anonym 

4 kommentarer
    1. Da jeg for noen år siden flyttet inn i en ny bolig, skjedde mange uforklarlige ting. Lysbrytere ble slått av npr jeg hadde slått dem på osv. Jeg er katolikk og fikk da en eksorsist til å rense huset med bønner og vievann. Etter det har det vært rolig.
      Jeg fikk etterpå vite at der huset står, var det en kirkegård i Middelalderen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg