Det var 5 av 5 stemmer på det i dag!

I morgen skal vi feire bursdag her i huset og jeg driver nå å vurderer om jeg skal lage en langpanne sjokoladekake eller cupcakes. Er det ikke slik at det enkle er ofte det beste (prøver å overtale meg selv til å lage langpanne). Er ikke akkurat i slaget til å stå lenge på kjøkkenet å fikse ting i dag. Men man strekker seg langt hvis man må.

 

Jeg burde vel la bursdags barnet få bestemme selv kanskje, jeg sier kanskje fordi da må jeg jo nesten forberede meg på at han KAN si cupcakes. (tenkepause). Næææ, bestemmer selv jeg. LANGPANNE SJOKOLADEKAKE, basta! Det er jo en vinner uansett. Vel, da er det ute av verden og planleggingen er herved avsluttet.

 

Håper dere gjør noe koselig i dag og har en fin lørdag. 

 

Dagen i dag har gått til å gjøre ting i huset, ekstra sakte pga magen. Men det har blitt gjort og nå har jeg sendt min kjære Rune på butikken for å handle. I dag blir det hjemmelaget pizza. Det er enkelt, det er godt og er en skikkelig lørdagsrett. Det var 5 av 5 stemmer på det i dag. Ellers så blir det en veldig rolig dag, jeg skal prøve å få sett på noen av mine serier som ligger på opptak.

 

Det er jo som vanlig lettere sagt enn gjort, fordi jeg bruker som regel å sovne når jeg først slenger meg på sofaen. Så det får bli som det blir, avslapping skal det ihvertfall være hele dagen. På den ene eller den andre måten. Kaka kan jeg lage i morgen, så det er null stress.

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg