Det var visst krise!!

Jeg skrev tidligere i dag at jeg var litt bekymra ang denne 7 års krisen. Man vet jo aldri, livet skjer og tanker kan forandre seg. Det er det jo utrolig mange beviser på rundt omkring. Jeg trodde nok ikke at det var fare på ferde, såpass god kommunikasjon har vi sammen.

 

Jeg spør han innimellom om han leser innleggene mine og svaret var at han gjorde ikke det daglig. Han er jo mye sammen med meg så han vet hva som skjer i livet mitt uansett. Men å lese mine tanker kan jo ikke han heller og i dag leste han det jeg skrev.

 

Da han kom hjem i dag hadde han med seg en stor rosebukett med en beskjed om at det det var en krise, men den fantes verken i hjerte hans eller i tankene ang oss. Krisen var at han rett å slett hadde glemt rosene i all jobbing her hjemme. Og nettopp i dag hadde han lest hva jeg skrev med tanke på at han trodde kanskje jeg hadde en 7 års krise.

 

Det har jeg så klart ikke, så da er bare alt fryd og gammen her i gården, og så får vi bare satse på at krisa aldri kommer. Nå har vi nettopp spist en bedre middag med god hvitvin til. Så denne st.hans aften koser vi oss, vi er bare hjemme siden han legger seg tidlig for å være opplagt til tidligvakt.

Ha en fin sommerkveld ♡

🌴 Lene 🌷

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg