Det viktigste er ikke oss

Dette er meg når vekkeklokka hans ringer i morgen tidlig

Denne helgen har jeg vært alene hjemme, jeg har vært mye opptatt så jeg har ikke merket så godt at det ikke har vært noen her. Men i dag har de alle kommet hjem igjen fra hytta. Middagen i Sandefjord hos Fam Olafsen var koselig som alltid. Kjempegod stek og skikkelig søndags stemning med dessert og greier. De hadde plukket med 2 store spann med blåbær og tyttebær til mamma, så nå regner jeg med at det kommer en smak av syltetøy på døra etter hvert.

 

I kveld bærer det tilbake på sofaen etter 2 netter i egen seng. Jeg har sovet supergodt, så en litt mindre søvnfylt natt i natt er helt greit. Det viktigste er ikke oss, men at skolebarna er uthvilt og klare for ny uke. Rune begynner tidlig på jobb, så oddsa er store for at morgendagen starter 04.45 ish for meg også. Det lureste er kanskje å legge seg nå, men jeg har jo sovet i 8-9 timer i natt så jeg finnes ikke trøtt. Kjenner jeg meg selv rett så hadde jeg nok blitt det om jeg hadde lagt meg, men det gjør jeg jo ikke. Klokka må liksom være 23.30 eller mer før jeg tenker på å legge meg. Rart!

 

Ønsker dere en god natt 😊

 

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg