Dette ble jeg så glad for……

Reklame | I samarbeid med Posterstore.no

Dette er mitt happy face

For en god stund siden så jeg en blogg som hadde et samarbeid med posterstore, jeg ble nysgjerrig og gikk inn på nettsiden. Der hadde de så utrolig mange fine plakater og der fant jeg et bilde jeg har hatt lyst å kjøpe lenge. Prisen på det var billig og jeg bestilte bilde med teksten prada til veggen på utsiden av garderoben min. Jeg var skikkelig spent på kvaliteten på både plakatene og rammene. Jeg ble så utrolig fornøyd med resultatet og kvaliteten var jo over all forventning.

Da jeg ble kontaktet av Posterstore i forrige uke ble jeg så utrolig glad, for dette er en nettbutikk jeg virkelig kan snakke varmt om. Så jeg sa så klart ja takk til et samarbeid med dem, og satte meg med en gang ned for å klikke meg hjem flere plakater jeg allerede hadde sett meg ut. Jeg har jo som sagt min garderobe som jeg er så glad i og der inne har jeg sett meg ut en plass jeg ville ha 2 bilder. Når de var på plass så følte jeg at det var akkurat det som manglet for at jeg skulle være 100% fornøyd der inne. Mangler du litt fashion bilder? Klikk på bilde for å ta en titt.Jeg bestilte også verdenskart for det har Rune ønsket seg lenge, han har snakket lenge om det og har sett på det i farger, men ikke kjøpt det heldigvis. For jeg ville ikke ha det i farger, så da tok jeg meg den friheten og bestilte det til han i svart og hvitt. Det skal jo passe inn med resten av interiøret her også, det er jo viktigst av alt. Og da det kom så ble han veldig glad for det og syns det var kjempefint. Han hang det opp på veggen nede der han har holdt av plass til nettopp et slikt bilde lenge. Klikk på bilde for å komme til produktet.Fra jeg bestilte til jeg hadde produktene hjemme gikk det 4 dager. Kjapp levering er noe som er viktig for meg som elsker netthandel. For jeg har ikke tålmodighet til å vente i lange tider på å få mine varer. Montering av plakatene i rammene var veldig enkelt, små klips som var enkle å håndtere. Det er ikke bare jeg som får gleden av dette samarbeidet, for jeg er så heldig at jeg har fått min egen rabattkode som jeg kan dele ut til dere, denne gjelder på alle plakatene, men ikke på rammer og selection produkter. Shop på posterstore.no og legg inn koden Lenee30 i kassen som gir deg 30 % avslag.

Happy shopping, og ha en strålende dag ❤

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

1 kommentar

Siste innlegg