Dette er ikke en kjærlighetserklæring!

Det er mye jeg gjør foran Rune, og jeg føler at jeg kan være meg selv 100 % sammen med han. Likevel er det en grense på alt og selv om at vi er sammen og føler oss bra sammen, så er det mye som er off limit. Å gjøre ting som dette er ikke en kjærlighetserklæring, det finnes andre måter å vise den andre at man er komfortabel sammen.

 

  • Drikke av samme melkeglass, altså det er ikke greit. Hvis det skulle skje at R drakk av mitt melkeglass ved en frokost, så hadde ikke det glasset tilhørt meg lenger.
  • Bruke hverandres tannbørster. Det er uhygienisk, ekkelt og skikkelig unødvendig.
  • Gjøre nr 2 på do enten med døra oppe, eller mens den andre dusjer. Nei nei nei, WHY??
  • Klemme kviser på andre, jeg bare skjønner ikke gleden ved å gjøre det. Og jeg vet det er mange som elsker å gjøre det. Grøss!

 

Finnes nok mye mer, men dette er det verste jeg kan tenke meg i vårt forhold ihvertfall. Selv om at man er sammen, så fortjener den andre litt egen sone og egne grenser. Ellers så har vi det bra da ❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg