Dette gleder jeg meg til 😊

Nå er det snart 17 mai og endelig i år så skal vi ha mange på grilling her hos oss, vi elsker slike store sammenkomster av familie. Endelig passet det for mange og vi gleder oss kjempemasse til det. Så må jeg bare krysse fingrene for sol og litt varme.🤞🤞🤞 Skulle bare ønske at ALLE i familien kunne vært her. På slike dager er avstand no’dritt.😥Jeg skal bake 17.mai kake, pynte på bordet og lage salater og tilbehør, jeg bare digger slike dager da jeg kan stelle i stand litt. Og heldigvis så gjør Rune det også så da blir det en hyggelig ting for oss å gjøre sammen. Spesielt moro blir det å lage kaken som jeg skal 17.mai pynte, det har jeg alltid hatt lyst til men aldri fått gjort. Så det blir gøy 😊Håper dere også skal gjøre noe ekstra hyggelig på 17.mai i år 😊

Ha en fin start på en ny uke alle sammen

-Lene- 🌹

Følg meg gjerne på instagram og snapchat, det hadde vært hyggelig 😘

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg