Dette har jeg verken tid eller lyst til

Hodet er tungt, øynene svir og pusten har et og annet pip som går over til hoste! Allerede en gang i høst har jeg hatt en uke med forkjølelse, det i seg selv var skikkelig uvant etter for min del flere år uten noe som helst. Og jammen meg er jeg i dårlig form igjen, det er så kjedelig! Hadde jo regnet med at det kom til å komme en del utover denne høsten pga normalt liv på skolen pluss at minstemann i familien har begynt i b.hage. Bassilusker her og bassilusker der, jeg skal alltids tåle en forkjølelse eller to, men uansett er det så kjipt.

 

Men, jeg tenker at hvis jeg legger meg ned og faktisk “er sjuk” så vil jeg nok føle meg enda verre så jeg fortsetter i samme dur som jeg ellers gjør. For dette har jeg verken tid eller lyst til så en liten ibux pluss en liten paracet gjør susen!

 

Jeg har jo faktisk litt på lista mi i dag som jeg skal gjøre, så foreløpig har jeg faktisk ikke tid dette. Uansett så er det lørdag, det er sol og fint vær og en deilig dag å være inne på. Det er iskaldt her inne syns jeg, men jeg VET at om en times tid så er det oppvarmet av solen gjennom vinduene så det er liten vits i å fyre. Vel, nå er frokost klar, Rune har kokt egg så da får jeg runde av, håper du har det bra og slipper høstens snufserier. Har dere hatt en fin uke? Og hva er DIN plan for dagen?

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

4 kommentarer
    1. Jeg bruker multivitamin hver dag, ekstra c-vitamin annenhver dag, og d-vitamin (de sterke som må kjøpes i Sverige) annenhverdag + litt sink. Anbefales!!

        1. Så bra, jeg fikk også fra lege, men det de har i Norge er jo nesten uten effekt. I Sverige selger de D-vitaminer som er 9 ganger sterkere. Boksen koster 300 kroner og varer nesten 1,5 år. Fin fin dag til deg og dine 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg