Dette må bare gjøres!

Jeg tror faktisk at det er 1,5 år siden sist jeg så 3 flystriper på himmelen på en gang. Slike striper bruker det normalt å være hele dagen lang, den tiden er tydeligvis ikke kommet tilbake, men flere og flere fly dukker opp. Dagen i dag blir like varm som i går ser det ut til, jeg som elsker sommeren burde jo være veldig glad for det. Men, jeg er klar for høst og grunnen til at jeg ikke er veldig fan av sensommeren er jo vepsen da. Jeg koser meg ikke like mye ute pga dem. Litt innpåslitne og litt mange av de for min smak. Men for all del, en slik start på høsten er jo flott da.

 

Selv om at det virker sånn, så har vi ikke stå på vilje hele tiden for å si det sånn!

 

Så til det som faktisk MÅ gjøres. Inngangspartiet, gårdsplassen på baksiden av huset, veggene på boden. Altså det glemmes litt, det oversees og det er så utrolig dumt. Nå ser det ikke ut føler jeg og vi som hadde gjort det så fint der, shame on us. Men, den siden blir sjeldent brukt, eller det er bare en unnskyldning for vi VET veldig godt at det har blitt som det har blitt. Vi liker ikke å luke noen av oss så ingen av oss pusher den andre. Liker at det er fint, men jobben som skal til for at det blir det er så gørr kjedelig. Det så jo ganske bra ut sist vi jobba der ute.Veggene på boden mangler noen spiler, det er jo bygging og DET liker vi. Men har vi fått det gjort, neida! Ting kan ta litt tid innimellom her i gården også, det er helt sikkert. Vi er bare så effektive når vi er i gang, men vi har også våre stunder der vi tenker at vi tar det i morgen, til våren eller til høsten eller no’ i den duren! Det hender nemlig at vi blir litt lei vi også og lukker øynene for småprosjekter. Når vi får ut fingeren å gjør det da så sier vi alltid: “Hvorfor har vi ikke gjort det før?” Svaret er enkelt, vi orker ikke. Men det MÅ gjøres og sånn er det bare. Slik ser det ut nå

Men, ikke i dag, kanskje i morgen?

Ha en nydelig dag ❤☀

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg