Dette provoserer meg!!

De fleste med hund er bekymret for hundesykdommen nå om dagen, og veterinærene har ennå ikke funnet årsaken/kilden til dette. Hvis man er så jækla redd hvorfor i svarte kaster man avføring rundt seg da? Hva er vitsen med å ha med disse posene hvis man ikke skal bruke dem riktig. Det er for jævlig at man skal kaste denne plasten med dritt i naturen og ikke minst med tanke på miljøet og smitte.
Jeg er redd for min lille tass, og tar mine forhåndsregler akkurat nå, men det betyr ikke at jeg ikke bryr meg om andre hunder. Uansett hundesykdom eller ei så kunne jeg aldri kastet fra meg disse posene, er det så veldig vanskelig å ta de med hjem til søpla deres??? Dette kan jeg bare ikke forstå, så alle som gjør dette burde virkelig skjerpe seg!

Ellers så ønsker jeg dere en fin søndag…
signature-fonts

 

 

2 kommentarer
    1. Det er helt vanlig her jeg bor at hundeeiere later som de er flinke, plukker opp hundelort, og når det ikke er folk i sikte, slenges posen i naturen. Det ligger store mengder hundeposer langs de mest brukte “hundelufteveiene” her.
      Du vet, har man stor hund med en halv kilo bæsj, bærer man ikke den posen med seg. Det er dårlig med søppelbøtter rundt om. ( Les;Ingen)
      Det kunne vært gjort så enkelt som at man har en liten ryggsekk på seg og bærer posen i den. Men neida…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg