Dette smelter virkelig mitt hjerte ❤

Image by Claudia Peters from Pixabay

Jeg blir så varm om hjertet når jeg ser mennesker på over 80 år er kjærlige med hverandre eller gjør ting som er sjarmerende. Det er så beundringsverdig, rett og slett søtt vil jeg si. I dag da vi var ute og kjørte så vi nettopp dette. Det var 2 skjønne gamle mennesker som var ute og syklet, han med blå hjelm, hun med rosa. *smelt*

Så de igjen på butikken da vi kom dit, og da holdt de hender, og snakket så godt til hverandre. Altså, jeg hadde bare lyst å gå bort å ta rundt dem. Bare fordi de var så innmari gode mot hverandre.. Sånt smelter mitt hjerte.❤

Måtte bare dele dette

Ha en fin fredagskveld 😘

-Lene-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg