Diesel modell… stolt øyeblikk ❤

Dette er mange år siden, men vil så gjerne fortelle om det. Et av mine stolteste øyeblikk, hvor jeg holdt på å sprekke av… ja, stolthet. Jeg var på et kjøpesenter i Trondheim, da en av de ansatte på diesel butikken kom etter meg: «Hallo… hei du, herregud for en pen liten gutt du har, trur du vi kunna lånt hain t å reklamer for Diesel barneklær hær i butikken vårres?

I det øyeblikket jeg sa ja skjedde det mye, fotograf ble tilkalt og Daniel ble stæsja opp med diesel fra topp til tå. Siden han allerede hadde en mamma som tok bilder av han til alle døgnets tider, så var han allerede en god modell. Han poserte og folk strømmet på for å se på. ❤

Ok, her måtte jeg få frem at dette faktisk var MIN sønn som sto der. Fotografen og den ansatte tok seg av han på bordet, så jeg kunne liksom ikke gå bort der da, så da sa jeg høyt i stedet: «Så flink du er gutten min, etterpå skal du få is av mamma, MAMMA er så stolt av deg…» Så mange mennesker som sto der, og jeg hørte fra alle kanter: «Herremin for en utrolig skjønn gutt», altså, de måtte jo bare få vite at han var min.

Vel, han sjarmerte alle i senk og en fornøyd gutt og hans utrolige stolte mor, gikk derfra med et STORT smil om munnen, dette ble en dag jeg aldri kommer til å glemme.. ja dere ser selv her da hvilken sjarmør han var i diesel klærne han forresten fikk med seg hjem. 👍 Smelt

Ha en flott tirsdags kveld.. Nå smiler jeg av gode minner ❤

Lene 😘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg