Digg! 

Det begynner å nærme seg tiden for å fjerne dyna og sette i gang med å bruke kun dynetrekk. Fytti rakker’n så varmt det har vært i natt, hjelper nok ikke stort at jeg var solbrent heller. (Glemte helt solkrem i går!) Det skal ikke skje igjen for å si det sånn. Vel, varmen resulterte i at jeg sto opp kl 04 og isteden for å irritere meg over det så satte jeg like greit i gang med bakingen jeg hadde planlagt, så nå er det gjort. Jeg har også klesvask nr 2 på gang. Dagen kan bli lang når man faktisk starter dagen så tidlig, men det er godt å ha fått gjort såpass mye allerede.

 

Dagen i dag er fullbooket og da er det jo ekstra godt med noen timer ekstra med våkentid, passa faktisk ganske så bra i dag. Jeg håper at alle gjøremål er ferdig i rimelig tid i kveld for vi har ikke sett på sommerhytta på flere dager og det ser jeg frem til å få gjort.

 

Jeg er så glad for at jeg endelig har bestilt time til frisøren, det er så lenge siden og nå var det virkelig på tide. Spørsmålet er bare hva jeg skal gjøre, der er jeg enda litt usikker. Har heldigvis litt tid på meg til å bestemme det, godt skal det i hvert fall bli. Nå ser det ut som at sola finner sin vei igjennom skyene snart så det blir nok en varm og god dag i dag også. Verandadøra er oppe for lengst for det beste som fins på morgenen er frisk luft inn. Nå skal jeg gå og brette klær og sette på den siste vaska. Digg!

Ønsker dere en strålende dag 🌷

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg