Disse 10 minuttene var helt magiske

Når man kommer hjem etter å ha vært å gitt litt av seg selv, da føles det godt. For det er ingenting som er bedre enn å hjelpe til når noen trenger det og i dag har jeg vært så heldig at jeg har hjulpet til 2 plasser. Martine hadde tannlege time og da ble jeg med for å være med Amelia så lenge. Det var ikke så lenge, ikke langt unna mamma’n. Men ansvaret var mitt og mitt alene i ca 10 minutter. En tannlegetime har jo ALDRI gått så fort som den gjorde i dag.

Amelia var våken, hun var i go’humør og hun “skravla”. Smilte og sjarmerte ei gammel dame som spurte pent om å få hilse på gjorde hun også. Disse 10 minuttene var helt magiske og jeg gleder meg allerede til neste gang. Det dukker nok opp flere muligheter og jeg er jo ikke sen å be når de trenger meg.

Så bar det avgårde til mamma for hun trengte også litt hjelp i dag. Hun sliter med litt vonde hender og da blir datteren i litt hjelpemodus. Hun har syklubb i kveld og jeg vet selv hvor godt det er å ha det rent og pent, spesielt når det skal komme gjester. Mamma var i full sving allerede når jeg kom, så da var det bare å få av seg sko og jakke og bli med på den svingen hun allerede var godt i gang med.Jeg er litt som henne, vil helst klare alt selv uansett om man har vondt eller ei, og det er vel kanskje en bra egenskap å ha. Men innimellom slaga så trenger vi alle en hjelpende hånd, og da er det godt å vite at den hånden er der. Det er ihvertfall godt å kunne være til hjelp når jeg vet det trengs, det gjør godt i hjerte det. Og bare det alene gir meg en god dag, så med andre ord så har jeg hatt en fin dag.

Håper det samme for deg 😊

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg