Disse spørsmålene ville JEG gjerne fått svaret på..

Det er ganske mye jeg kan fundere på, ting man ikke kan google svaret på, ting jeg ikke kan spørre noen om. Ting det ikke finnes et fasit svar på. Så hvorfor lure på dette egentlig, det er vanskelig å si, men jeg er en tenker. Moro å spekulerer litt, men det hadde vært moro å visst svaret også.. på noe av det.

Ble Adam og Eva skapt av Gud? Startet menneskets opprinnelse på den måten eller har mennesker vært til for alltid. Stammer vi fra apene kanskje? Uansett hvordan vi vrir og vrenger på det så må jo menneskets opprinnelse en gang ha startet, hvordan?

Er Illuminati noe som eksisterer eller er det bare noe noen har funnet opp? Skjulte beskjeder i sanger og øyet i forskjellige bygninger o.l, er dette makten bak makten eller er alt bare tull og tøys?Hva skjer når vi dør? Finnes det en himmel og finnes det et helvete.. Flyr alle sjeler ut av oss når vi dør, eller dør sjelen med oss?

Vil verden gå under? Er det virkelig en mulighet for at verden kan gå under eller er det bare et dårlig rykte.Fantes Jesus? Var det en forfatter som hadde fantasien i orden som skrev bibelen tro.. Og var Jomfru Maria virkelig jomfru?
Kan hjerte bli knust av kjærlighets sorg? Kan man dø av kjærlighets sorg?

Man kan tenke på mye rart her i verden, ting det finnes mange meninger på, men ikke en fasit. Det er litt moro å spekulere litt i dette, men det hadde vært moro med et svar.

signature-fonts

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Mye forskjellig å undres på ja. Det jeg er mest sikker på er at det fantes en mann som Jesus. Om han var Guds sønn kan vi jo bare spekulere i, og det finnes en gud likeså. men at det var en mann, den historiske personene Jesus, er jeg sikker på fantes 🙂 Resten lurer jeg nok like mye på som deg 🙂

    2. Utrolig mye man kan undres over, og så fint at vi fortsetter å undre 🙂 Det er så spennende! Vi blir aldri utlært, og måtte ha levd i flere hundre år for å finne ut av mye mer, og enda ikke alt 😉 Nå ble jeg filosofisk, nå 😉

    3. – Som den ‘space-geek’ jeg er, vet jeg iallefall med 100% sikkerhet at jorden vil gå under en dag, på den ene eller andre måten. For dersom det umulige skulle bli mulig, slik at hverken nedslag fra verdensrommet eller naturkatastrofe forårsaket av moder jord selv skulle skje, vil solens dager en gang være talte, hvorpå den etter alt å dømme ender opp med å sluke planeten som en gang var vår i det den først blåser seg opp til enorme proposjoner, før den synker sammen igjen til en såkaldt hvit dverg.
      – Videre tror jeg at en også trygt kan slå fast at bibelhistorien om Adam og Eva ikke stemmer, men at menneskets tilblivelse, som alle andre av jordens arter, skjedde i tråd med Darwins evolusjonsteori (utviklingslære). Så ja, er gjort nok funn til å bevise at vi stammer fra apene ((vi ER, når alt kommer til alt, ikke annet enn hårløse aper, da vi deler hele 98,6% av genene med chimpansen, -og ei heller er det iq’en som utgjør det store skillet, men en kombinasjon av den unike fingerferdigheten til menneskehånden + snakketøyet))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg