DIY negler.. hmmm!

Slike negler ville jeg ha, og bestemte meg for å rett og slett bestille utstyr selv, slik at jeg slipper å betale dyrt for hver gang jeg vil ha nye negler. Satte meg ned og fant alt jeg trengte,bestilte og ventet spent. I mellomtiden kjøpte jeg noe primer greier som skulle brukes også. Dette gledet jeg meg så mye til…. 🙏Utstyret på plass, da var det bare å sette i gang. Litt planlegging måtte til da jeg så klart var litt usikker på hvor primer skulle, når det skulle under uv lys osv. Fant ikke helt svaret på det , men forsøket verdt tenkte jeg, satte i gang ihvertfall. Dette skulle jeg få til så kjør på.😊Neglene er på, og det gjorde vondt, dunka i hver eneste negl, men det gikk over da…trodde jeg… Gledet meg så til å se resultatet og få slike negler som jeg ønsket. Håpet bare jeg klarte å få til like fint….. (optimist)😜Etter x antall minutter med neglfila, så var tiden inne for å få på farge. og da begynte problemene å dukke opp. For det første hadde jeg ikke kjøpt sånn farge og for det andre så skalv (skjavl, sjalv, skjælv!) jeg så mye at jeg bommet hele tia. Prøvde med litt glitter osv… he he, gikk ikke helt etter planen, men det var det minste problemet.. 😱Dunkingen var tilbake, det svei liksom litt. det svei mye, og jeg følte at det ble varmt og på en måte brant litt under der. Det ble så ille at de måtte av, men limet og acrylen og alt satt som støpt (vel, meningen det).. Fikk til slutt tak i aceton da og fikk dem fjernet. Så heretter blir det ferdiglaga fra cubus eller salong. Anbefaler IKKE å gjøre det på denne måten ihvertfall. Kan hende rekkefølgen på ting jeg gjorde var feil altså, men æææææv!!

Ha en ellers flott langfredag 🐣

Følg meg gjerne på snap og instagram 😊

-Lene- 🐣

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg