Drømmer altså, hva skjer med å drømme sånt!

I dag våknet jeg og hadde skikkelig panikk! Og tiden var knapp kan man si. Grunnen til det var en drøm jeg hadde som kunne endt i det jeg ser på som katastrofe. Kan vel huske at jeg har drømt noe i denne duren før når jeg var veldig ung, men aldri i voksen alder. Men det er en første gang for alt, jeg er bare glad det endte som det gjorde. Phuuuu! Hadde ikke vært så gøy å måtte sendt sofaputa på rens av den grunn liksom. En drøm er en drøm og der skjer det ting som ikke henger på grep.

 

Drømmen!

“Jeg hadde hatt problemer med å gå på do å tisse i noen år og en dag så fikk jeg beskjed av legen min følgende: Noen hadde nå utviklet en pille man kunne ta for å få gått på do. Så jeg fikk time og dro til legen for å få dette vidundermiddelet. Jeg fikk utlevert 2 piller og et isoleringsrør, bare at dette røret hadde 2 små hull i seg.

 

Der skulle pillene puttes inn så skulle jeg føre dette røret så langt opp i urinrøret som jeg klarte. Jeg fikk det unnagjort så skulle jeg vente i 10 minutter så kunne jeg gå på do. Det var viktig at røret forble der så det var sikkert at pillene fikk løst seg opp å virket slik de skulle. Da 10 minutter var gått skulle dette røret sakte taes ut og blæren var klar til å tømmes.”

 

Da bråvåknet jeg og det var ikke et sekund for tidlig, da var så klart blæra mi full til randen også. Man drømmer vel slikt av en grunn vil jeg tro så jeg måtte vel på do en eller annen gang før denne drømmen kom eller no’. Men, jeg sliter jo med å komme meg ut av sofaen ved vanlige morgener, men i dag måtte jeg trosse alle smerter og komme meg opp i et fart. Det var ikke langt unna før det hadde gått riktig galt der jeg lå, men heldigvis så fikk jeg kontroll over systemet til jeg kom meg på do. Drømmer altså, hva skjer med å drømme sånt. MERKELIG!

ISOLASJONSRØR faktisk, av alle rør! Haha

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg