Du åpnet mine øyne for det jeg ikke klarte å se

I dag kjære Mamma så er du 74 år, det er 27.029 dager, det er 648.696 timer og det er 38.921.760 minutter siden du ble født og verden ble et rikere sted. I dag så skal du gjøres stas på, ikke på den måten du skulle ønske med alle dine rundt deg. Men vi skal gjøre det vi kan for at du skal få en fin dag ❤

 

Den personen jeg har blitt, er et resultat av verket ditt. Med omsorg og råd gjennom alle år, er jeg meget godt rustet her jeg står. 

Du tørket mine tårer når de falt ned, du åpnet mine øyne for det jeg ikke klarte å se. Du forklarte meg åpent om det jeg lurte på, så er bedre mamma enn deg er vanskelig å få.

Verden kan føles urettferdig og tung, og til tider har det vært vanskelig å takle for meg. Jeg er derfor glad for at du er min mor, som har veiledet og støttet meg med gode ord.

 

Jeg er så stolt av deg og den personen du er, alle som har deg i livet sitt er heldige. Ikke glem at jeg alltid kommer til å være her for deg, for jeg er så uendelig glad i deg. I dag er det DIN dag og jeg vil gratulerer så mye med dagen min helt, du vil for meg alltid være noe helt spesielt. I love you ❤

Bursdagsklem fra din yngste datter
mariposa-script-font

 

 

 

6 kommentarer
    1. Nydelig, en sånn mamma hadde jeg også. Vi er heldige Lene. Ta vare på alle flotte øyeblikk 😊Kos dere sammen ❤️ Gratulerer til mamma 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg