Du fortjener et takk…

 

Da jeg møtte Rune så var jeg veldig klar på at det var viktig for meg at Daniel syns han var en bra fyr. Han passa jo litt på mamma’n sin. Jeg syns det hadde vært vanskelig hvis han og Rune ikke gikk overens, og for meg så betydde det mye. Det kunne være en dealbreaker hvis ikke, noen jeg overhodet ikke ville. Så jeg må si jeg var litt nervøs når de skulle møtes, men de to fant tonen med en gang og alt var bare topper’s. Og Rune, du er så utrolig fantastisk med han, du stiller opp HVER gang han trenger hjelp hvis du kan. Tilbyr deg hvis du vet han har ting å gjøre på huset og det fortjener du virkelig ros for. Jeg setter utrolig stor pris på at du er så snill og hjelpsom, kan’ke skjønne at jeg i et brøkdels sekund tenkte at du og han ikke skulle gå overens.

I love you ❤

-Lene-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg