Du klarer ikke alt med en positiv tankegang

Endelig er denne dagen blitt kveld, det har vært en veldig lang ufornuftig dag i dag og det er så himla kjedelig. Jeg har ikke hatt ork til å gjøre noe som helst egentlig så i dag, men sånn er det jo for oss alle innimellom. Utrolig hvor viktig det er å ha en god natts søvn, det utgjør nesten hele neste dag. Akkurat nå så sitter jeg ved spisestua og prøver å skrive litt da, for noe fornuftig burde jeg få gjort i løpet av en hel dag. Kan ikke skryte på meg noe i dag i hvert fall.

 

Du klarer ikke alt med en positiv tankegang, men det kommer til å hjelpe deg å klare alt bedre enn negativ tankegang gjør!

 

Jeg har forsøkt å skrive litt tidligere i dag også, men alt jeg har skrevet har jeg slettet igjen. Hvorfor er det sånn egentlig? Hvorfor tviler man på seg selv innimellom? Liker ikke det, men det er det som er fakta. Og på de dagene jeg har det sånn så er IKKE noe jeg skriver bra nok i mine øyne. Men, heldigvis så vet jeg at det går over da. Alle dager kan ikke være like og det må man jo bare godta. Skylder dette på formen min jeg! Og den har jeg bestemt meg for at skal være bedre i morgen så det gleder jeg meg til.

Håper du har hatt en fin dag og er i topp form ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

6 kommentarer

Siste innlegg