“Du må ta den, den raserer hele stua!”

I dag fikk vi et overraskende besøk, faktisk et jeg kunne vært foruten. Jeg sitter ute så hører jeg at det bråker noe vakent inne, regnet med det var et eller annet Rune dreiv med. Telefonen min ringte og jeg så det var han som ringte. “Hallo” svarte jeg, “det er en svær fugl inni stua, du må ta den, den raserer hele stua!” sa han til meg. Han var på diddelido og kunne ikke springe ut i stua. Men, DET hadde jo ikke skjedd at jeg fanget den om jeg så måtte. Jeg torde ikke gå inn engang og fytti rakker’n, det er ikke bare bare med en vettskremt skjære skal jeg si deg.

 

Vinn vinn situasjon, skjæra lærte at den ikke skal fly inn og jeg fikk vasket huset. 

 

Den fløy rundt omkring og stanga i vinduet hundre ganger. Hva skjer med en livredd fugl, joda, han får mageproblemer. Åh kjære vene altså, HELE stua var full av ikke fast, men nærvøs bæsj!! På sofaen, i vinduet, stoler, bord og overalt på gulvet. Og jammen meg visste jeg ikke at en skjære kunne stinke som en mage som er fyllesyk. Fy søren, jeg måtte vaske hele stua og ta av trekk på noen sofaputer.

Rune måtte sloss litt med han for å få tak i den, men takk gud for mannfolk innimellom. Hadde jeg vært alene uten mulighet til hjelp så hadde jeg IKKE gått inn igjen i dag.(før den var borte). Men dagens superhelt Rune fikk tak i den og satte den fri. Så nå stinker ikke stua dritt, men salmiakk. Måtte bruke makt for å få flekkene vekk, det var sterke saker den leverte.

 

Ha en strålende lørdag med eller uten fugl i hus.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

2 kommentarer
    1. Uffda 😀 Jeg synes jeg ser dere. Du sto langt ute på plenen mens han holdt på eller? 😀 Kjedelig det blir så mye å vaske osv da…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg