Du vil alltid være…..

I dag var vi tidlig oppe, måtte jo rekke å stå opp før Pappa’n i huset. Ikke at det egentlig er et problem, men det er jo så typisk at han akkurat i dag skulle ha stått opp tidlig han også. Det var liv på kjøkkenet da egg ble kokt, pakker ble pakket inn og kort ble skrevet. En koselig stund for oss alle. Og så ble Rune veldig overrasket da han ble vekket med kaffe på sengen. Gratulerer med farsdagen Rune, og gratulerer til Daniel som har sin aller første farsdag i dag ❤ Når jeg ser gleden i barnas øyne når de gjør slikt for pappa’n sin så får jeg et øyeblikk der jeg skulle ønske det var meg. At jeg var liten og skulle gjøre dette, for jeg gikk jo de samme stegene da jeg var liten. Min pappa lå jo på samme rom, det var akkurat dit jeg også gikk for å vekke han. Noen ganger så kommer det så sterkt foran mine øyne at jeg nesten kan se det, og det er en veldig rar, men fin opplevelse.

Det er jo også en av fordelene med å bo i mitt barndomshjem, jeg husker plutselig slike ting. Opplevelser jeg trodde var borte fra mitt minne. Men de er ikke det og jeg merker at jo eldre jeg blir, jo mer husker jeg. Og spesielt etter at jeg begynte å blogge har minnene blitt sterkere og sterkere. På denne dagen så skulle jeg ønske jeg kunne banket på døren hans og personlig vært sammen med han, på denne dagen skulle jeg ønske han ikke bodde i Tromsø.

Men jeg har ihvertfall en pappa, jeg har en pappa jeg kan sende både mail og klemmer og det er jeg så utrolig glad for, og jeg setter stor pris på han.

❤ PAPPA ❤

Du vil alltid være den første mannen jeg noen gang har elsket 

Gratulerer med farsdagen

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg