Effektiv morgen…

I dag har jeg allerede vært veldig effektiv, sto opp, våknet litt så satte jeg i gang å tørke litt støv og fnokker. I helgen dro jeg frem sofaen og fytti rakker’n det var såååå mye fnokk der at jeg fikk sjokk. Greit nok at man ikke drar frem sofaen hver dag, men at det skulle være så mye, det sjokkerte meg. Men at jeg glemte å ta bilde var enda mer sjokkerende hehe.Så nå skal sofaen frem ofte, for slikt vil jeg ikke ha noe av. Ellers så er det jo bare så deilig å ha gjort alt husarbeid før klokka er halv ni. Blir liksom litt glad av det 😊❤ Når jeg teller mine gleder, teller jeg dere to ganger ❤ Takk for at dere leser, det setter jeg så pris på 😘

Ha en herlig mandag

-Lene- 💐

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg