En av mine favoritt butikker.

Foto: Slettvoll

Inne på nettsiden til Slettvoll.no kan jeg klikke meg rundt i timesvis, jeg drømmer meg bort i interiør og de fantastiske møblene de har der. Altså de har så utrolig mye fint og hvis jeg hadde hatt økonomi til det så tror jeg jammen meg deres dekoratører skulle fått tatt over hele hjemmet mitt. Det er vel ikke en ting der jeg hadde blitt lei meg for å få inn i mitt hjem. Noen butikker er bare så gjennomførte og det må jeg si denne er.

Foto : Slettvoll

Interiøret er så fint, fargene så delikate og alt er bare rett og slett vakkert. Jeg elsker denne butikken og innholdet i den. Spisestue bordet under her er et jeg virkelig kunne tenkt meg. Jeg har en liten crush i runde spisebord, det er bare lekkert dette her.

Foto:Slettvoll

Det hadde vært så moro å kunne hatt en interiørarkitekt derfra på besøk. Men det er nok bare en drøm, men drømmer kan man ikke slutte med. Slettvoll har butikker mange plasser, og inne på siden her finner du en oversikt. Den nærmeste her i Vestfold ligger i Tønsberg.

Det er så utrolig mye inspirasjon å finne der, og jeg anbefaler deg å ta en titt innom om du elsker møbler og interiør. 

Ønsker dere en fin kveld videre, nå skal jeg kikke litt videre og kose meg med det.
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg