En dag…..

Det er mange ting jeg har lyst å oppleve, mange land jeg har lyst til å dra til og legge til i min minnebok over livet. Det som er så synd er at jeg er ikke veldig flink til å spare penger, dermed har man liksom ikke råd til å bare plutselig gjøre alt man vil. Kanskje på tide å begynne å bli litt flink til å spare da 🙏 Her er mine 6 drømme destinasjoner.
Jeg tror at når det kommer til Thailand så vil det bli med drømmen, for jeg syns det er en altfor lang reise. De jeg kjenner som har vært der gang på gang sier jo at det ikke er så ille og at tiden går fort. Men at det uansett er verdt reisen, fordi det er så utrolig fint der, meeeeen, 11-12 timer på et fly høres fryktelig lenge ut for en med flyskrekk. Men jeg skal være veldig enig i at det ser sykt fint ut der.. Dette er fra Phi Phi Island.. Har du vært der?En dag….. så skal jeg hoppe på et fly og oppleve mer…. ❤

Ha en fin fredagskveld
signature-fonts

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Nei, ikke vært i Pi-pi-Island, men vært på Kho Samui, for lenge siden. Litt KJEDELIG flytur, men man glemmer man er på fly etterhvert. STORT. Mye filmer og annet å drive med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg