En familie som holder sammen er det fineste på jord

I uken som gikk så har min niese Martine og lille Alma vært her nede på besøk og med en gang de reiser så kjenner jeg et savn etter dem. Det er så koselig å være sammen med dem og jeg er så glad for at jeg hadde mulighet til å være hos dem hele lørdagen. Det var skikkelig hyggelig og jeg gleder meg allerede til neste gang. Det var meldt rufsevær den dagen, men værgudene ville det annerledes både for oss som fikk være ute hele dagen i god temperatur og til gutta som skulle ha verandafest.

 

En familie som holder sammen er det fineste på jord

 

Nå kan Amelia og Alma leke sammen også noe som er så hyggelig og de koste seg i hverandres selskap på lørdagen. Alma prater som en foss, det er så morsomt for nå får man faktisk svar på det man spør henne om. Og hun sier Tante Lene, ntååå det er jo bare så søtt. Håper at vi om ikke så altfor lenge kan dra på besøk til dem også, det hadde vært så koselig. Vi skal dra i barnedåp dit til høsten, men kunne virkelig tenkt meg en tur dit før det. Vi får se hva sommeren/tidlig høsten har å by på. Alma med hånden i oldemommo sin hånd 💕

Ønsker dere en fin dag alle sammen

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Så koselig med familie-sammenkomst 🙂 Og fine ungene. Nydelig bilde av deg var det også 🙂 Jeg koser meg også alltid med familien 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg