En fin dag i nabobyen…

I dag tok Linda og jeg turen til downtown i nabobyen Porsgrunn. Det er litt alright å dra litt vekk når man skal ha en hel dag og gå rundt å kikke og handle litt julegaver. Ikke at vi fikk kjøpt så mye, men ble ihvertfall noe på oss begge. Tror vi kjøpte en julegave hver, så noe storhandel ble det jo ikke. Vi tok en tur inn på homeandcottage blant annet og de har så utrolig mye fint der. Jeg følte at jeg bare gikk rundt å tenkte “åh den kunne jeg tenkt meg, og den, og den kunne jeg tenkt meg”. Blir litt lysten på nytt interiør når det er så ekstremt mye fint, og de bordene de har der er så fine, rett i min smak ❤Jeg syns det er så veldig koselig med rundt spisebord, da kan man se alle man deler bord med. Det er jo ekstra hyggelig føler jeg da, men det er unødvendig for meg å bytte til det nå. Jeg vet jo ikke hvordan det blir her etterhvert når veggen til kjøkkenet blir fjernet, hvis vi noengang får gjort det da. Det er jo så himla dyrt alt man vil gjøre også.Ekstremt mye fokus på jul rundt omkring i butikker, jeg syns det settes i gang tidligere og tidligere for hvert år. Jeg syns jo det er fint jeg da, men er det ikke litt tidlig med butikker fulle av julepynt allerede nå? Kanskje det er greit nok, for tiden flyr jo så fort likevel. Og for oss som ihvertfall planlegger å være ferdig med julegaver i november så er det jo trivelig med litt nisser og stæsj på vår vei. Spørs om jeg rekker å bli ferdig innen måneden er over, men jeg på god vei da. Har tross alt kjøpt inn 2 av 20 ish..Jeg har alltid vært glad i parfyme og Linda hadde luktet på en hun syns bare var så utrolig god, så vi gikk innom Kicks for å sjekke om de hadde den der. Det er den aller nyeste til Ysl, og hallo, den luktet altså så godt. Den beste jeg har kjent på utrolig lenge faktisk. Og den var såpass konsentrert at det skulle ikke mer til enn en bitteliten spray av den på hånden. Men, det visste jo ikke jeg før jeg hadde prøvd så et par spray var mer enn nok til at hele kjøpesenteret kjente lukten. Flaks at den var god da😜
Jeg setter veldig pris på dager som i dag sammen med Linda, vi kosa oss masse og hadde en veldig fin dag.

Håper dere har hatt en fin dag, og jeg ønsker dere en fin kveld videre ❤

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg