En fin dag i vente….

 

I dag har Norge fridag i Vm og det betyr baking for meg selv om at jeg skal ha et lite øre på tv’en og de kampene som skal spilles i dag. Jeg fikk fylt på farmorhjerte med masse kos i går kveld, så da går dagen i dag så mye bedre. Rart med det, men jeg slipper jo alt jeg har i hendene hvis jeg kan få litt Amelia kos.

I dag har jeg bakt 2 sjokoladekaker og hvis det ikke blir for seint så skal jeg prøve å lage sukkerflesk. Husker jeg var glad i det når jeg var liten, da lå jo fabrikken i nærheten og vi var ofte innom. Heldigvis så er jeg ikke like glad i sukker lenger nå.

Men jeg liker å lage ting, jeg liker å prøve på nye ting og jeg liker å utforske. Noen ganger går det galt, andre ganger går det på skinner. Men så lenge man lærer av sine feil, så går det som regel bra neste gang. Jeg skal i hvert fall prøve meg på en del nytt i år.Jeg nyter disse stundene med julemusikk og mel overalt, det er sånn det skal være. Pepperkake baking må jeg vente med, for det skal hele familien gjøre sammen. Gleder meg, men i år hopper vi over pepperkake hus. For i huset her blir det bare Rune og meg i jula.

Jeg har en fin dag i vente og ønsker dere en fin dag også enten dere baker, jobber eller ikke gjør noe som helst.

Juleklem
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg