En helt normal søndag

Jeg startet dagen i dag med å kjøre til Skien, og etter det har jeg bare slappet av. Vi tenkte vi skulle se en film sammen, men ja det går jo som det alltid går. Jeg sovner 5 minutter inn i filmen, det er skikkelig sovemedisin å se på film eller tv i det hele tatt på dagtid. Så godt jeg ikke gjør det så ofte, for man kommer fort inn i vane på å trenge en powernap hvis man først begynner med det. Jeg liker best å være skikkelig trøtt når kvelden kommer, så jeg er ikke en fast powernap’er.

 

Jeg har ikke gjort noe i huset i dag, planen var der, men jeg har ikke orket. Men nå har jeg ryddet, tørket av bord, satt på oppvaskmaskinen og Patrick(robotstøvsuger’n) driver og jobber i stua. Jeg kikker litt på gardiner om dagen, jeg skal ha nye og vet ikke helt hvilken farge jeg skal velge. Jeg tenker brun/beige toner, det er jo tidløst og vil vel alltid være en in farge. Ikke at det er så viktig, men man følger jo trenden litt da. Jeg får vel ta meg en tur å fysisk se på fargene jeg tenker.

 

Jeg er i gang med julegaver og har nå kjøpt 4 stk, det nærmer seg vel ikke akkurat med stormskritt mot slutten. Men i sneglefart går det og det er bedre enn ingen fart i det hele tatt, jeg er i hvert fall i gang. Fortsatt i underkant av 3 måneder igjen, så jeg har god tid. Kalendergaver er kanskje greit å få i orden snart også. Mye som skal fikses til desember måned, men fy søren som jeg gleder meg til jul. ELSKER JUL!

 

Dagen i morgen er jo veldig spesiell, for selv om vi har feiret snuppa vår i helgen så er det hennes virkelige 1 årsdag i morgen. Så flagget må ut tidlig og så må vi ringe henne på morgenen. Hipp hipp hurra <3 Nå skal jeg gå og sette i moppen på P, så han får vasket gulvet også. Ha en god natt og en god start på ny uke, smil og vær glad.

 

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg