En koselig dag

I dag sov jeg til klokken var halv ni og det var så deilig, den verste dagen å våkne tidlig på er søndager så det var ekstra godt i dag. Planen for dagen var ingenting, jeg prøver nemlig av hele mitt hjerte å bruke denne dagen i helgen til å slappe skikkelig av. Ikke gjøre noe spesielt og det har jeg klart de 2 siste som har vært. Jeg visste at jeg måtte bli flinkere til å skjønne at søndag er søndag liksom. Ute har det rett og slett vært 24 grader i solveggen i dag og det er ikke verst.

 

En koselig dag med mine 

 

Her i huset har vi alle sett serien squid game og i dag ville barna veldig gjerne leke en av lekene. Så da måtte vi til pers og lage Dalgona Candy, de små kakene med trekant, sirkel, stjerne og paraply. Vi hadde ikke paraply og vi var fem så da ble det en blomst form og en firkant også. Vi trakk om hvem som skulle ha hvilken form. Spennende og ekstra moro når barna koser seg. Jeg vant i hvert fall og det var gøy. (Jeg fikk trekanten). Moro lek for hele familien.

Håper DU har hatt en fin helg også

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

8 kommentarer
    1. God morgen 🙂

      Søndager er gode dager – men jeg har ikke så mye forskjell i dagene lenger… Søndagen her var full av sol og regn i god blanding 😀 Men tur ut blei det – og god middag 😀

      Lag deg en fin fin dag 🙂

    2. Godt og se at du øvelevde også … Begynte å se den serien disse lekene kommer i fra. Den der Squid Game. Men, eg måtte bare skru av. Eg e visst for gammal for slikt. Eg, som elska Skrik og I know what you did last summer filmene. Hjølpe meg … ;-D … Ha ein fin kveld 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg