En positiv utvikling

Jeg er så glad for å kjenne på den forandringen og utviklingen jeg har hatt fra jeg begynte å blogge for snart 2 år (november) og frem til nå. En positiv utvikling som jeg fortsatt jobber med å fullføre. Det har skjedd så mye i mitt tankesett og jeg er så UTROLIG glad for at jeg kom meg ut av den forferdelige bobla jeg startet i. Jeg torde ikke å legge ut et eneste bilde uten filter av meg selv. Jeg var så redd samtidig som jeg følte meg som det tøffeste menneske på jord som torde dette. Jeg skulle frivillig åpne meg opp for de som evt skulle lese bloggen min.

 

Jeg kunne ingenting om bloggverdenen og for alt jeg visste så skulle mange lese og følge meg. Ihvertfall flere enn meg selv, det jeg skrev skulle ikke lenger være kun for mine øyne. Det var en utrolig skummel tanke, men det føltes rett for meg. Jeg visste også at mye av det jeg hadde på hjertet ville komme som en overraskelse på noen av de jeg kjente fra før. Det skremte meg litt, men jeg var kanskje aller mest redd for at noen ukjente skulle klare å trykke meg ned ved stygge kommentarer. Det hadde jeg fått med meg at kunne skje.

 

TUSEN TAKK FOR AT NETTOPP DU LESER MIN BLOGG, JEG SETTER SÅ STOR PRIS PÅ DET

 

Det har ikke skjedd, de få negative kommentarene jeg har fått har ikke gått på meg personlig. Men måten det er uttrykt på egner seg ikke i kommentarfeltet mitt. Kritikk tåler jeg, det må jeg nesten tåle hvis jeg skal være blogger og det er ikke bestandig at alle er enige i mine meninger og synspunkt. Det respekterer jeg og hvilken måte noen bestemmer seg for å si det på er opp til hver enkelt. Det er til syvende og sist jeg som bestemmer hvilke som skal godkjennes eller ei. Jeg skal ha et positivt kommentarfelt og godkjenner ikke “stygge kommentarer”.

 

I dag så er dette noe som inngår i hverdagen min, dette var det en mening med for meg. Jeg har lært mye, jeg har utviklet tankegangen min i positiv retning. Jeg har aldri filter på bildene mine lenger og jeg elsker å nå ut til folk. Jeg skriver fra hjerte, jeg sier mine meninger og jeg deler det meste. Min blogg er en del av min hverdag og min hverdag har gode dager og mindre gode dager. Nettopp slik en hverdagsblogg skal være, ikke sant?

 

Ha en fin torsdag og du, vær stolt av deg selv og ta vare på deg selv 🤞

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Jeg liker godt å lese bloggen din! Føler det dessuten litt som deg. – At jeg har utviklet meg “innabords” ved å skrive og dele. 🙂 🙂 🙂

    2. Blogging er gøy, og veldig utviklende spør du meg 🙂 Jeg har blitt enda mer kreativ enn jeg var tidligere, og jeg har jo egentlig vært ganske så kreativ 🙂 Men her inne har jeg fått boltre meg enda mer 🙂 Koselig du er her <3

      1. Du har en fin blogg som jeg er leser hver dag. Veldig utviklende å blogge, og som du sier, moro er det også. Takk jeg syns det er koselig at du er her også ❤❤❤ Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg