En ting har livet lært meg

Nå når høsten nærmer seg (den er jo egentlig her, men) begynner jeg å få så mange planer og ideer inn i tankene. Jeg lyster på å bake ting jeg aldri har bakt før, prøve nye ting slik jeg gjorde med kaken over her. Som jeg har sagt før så skal jeg naile det å lage macroner snart og jeg skal øve meg på å lage de fineste toppinger på cupcakes. Til våren er det jo konfirmasjon og jentene liker macroner og cupcakes godt.

 

En ting har livet lært meg: Hvis du er interessert, trenger du aldri lete etter nye interesser. De kommer til deg på løpende bånd!

 

Ellers så tenker jeg spisebord, dette spisebordet jeg har må det gjøres noe med. Jeg tror at vi kunne klart å laget et nytt, jeg har på en måte designet klart i hodet. Skal bare få det ned på papir før noe kan skje. Jeg er ikke klar for en rolig vinter, jeg er ikke klar for å ikke ha noe å styre med av slike ting som jeg nevner. Rune er nok mer klar for å ta det litt med ro fremover, så jeg får nok vente litt med å bli ferdig med den tegningen.

Ha en fin ny uke og en fin valgdag.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg