En utrolig fin dag er snart forbi

Dagen i dag har bare vært helt perfekt, Rune var oppe før sju slik at han fikk hengt ut flagget. Jeg skulle egentlig opp da jeg også, men sov til kvart på åtte gitt. Korpset gikk forbi, og vi sto ute å så på dem, det er like koselig hver 17.mai. Så var det å pynte opp til lunsjbord og gjøre oss klare til lunsjbesøk. Jeg elsker å stelle i stand til gjester og jeg håper at vi snart kan få en normal hverdag slik at det kan skje oftere.

Været har vært fint i dag, men litt mye vind. Men det var helt greit for vi tok lunsjen inne, det var et par stykker her som ikke er så begeistret for trekken så da måtte det bli sånn. Neida, det var ikke god nok temperatur her i dag til at vi kunne spise ute i år. Uansett så koste vi oss masse alle sammen.

 

Når klokka ble 13 gikk vi ut på verandaen og sang nasjonalsangen sammen med resten av Norge

 

Mamma hadde bakt og kom med en bløtekake. Det var dessverre tomt for jordbær på butikken som hun helst ville pynte den med, men jeg syns den ble fin akkurat slik som den var og den var skikkelig god også. Også med bamsemoms også da gitt, morsomt.

Etter at våre besøkende hadde dratt, så ryddet vi opp før vi dro til Daniel, Martine og Amelia for å grille sammen med dem. Det var så hyggelig å være sammen med dem også på Amelia sin første 17.mai. Nå er vi hjemme igjen, flaggene er tatt inn og go’buksene er på oss begge. En utrolig fin dag er snart forbi.

Håper dere alle har hatt en fin 17.mai og nyt resten av kvelden ❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg