En utrolig koselig dag..

I dag har jeg fått fiksa litt opp ute i alle blomstene mine, de trengte en kjærlig hånd. Litt sånn pusling rundt omkring med litt av hvert er greit å få gjort. Så har jeg hatt middags besøk, og det var så koselig. Faktisk så laget jeg noe som jeg sjeldent lager på sommeren, brun lapskaus. Og det slo ann, og det var godt. (glemte å ta bilde😱) Men jeg tok et bilde av suppa vi spiste i går, som ble til lapskausen i dag, juhuuuu .Jeg er egentlig ikke så glad i suppe på sommeren, men denne var jo litt sommerlig så da er det jo greit. Det var ihvertfall godt med noe annet enn grillmat til en forandring. Etter middag ble det litt kortspill, og det syns jeg er så koselig, spesielt på dagen som i dag hvor det er varmt og godt å sitte ute, ordentlig koselig var det. Bare litt irriterende at jeg ALDRI klarer å vinne i Liverpool, kan’ke skjønne detMen samme det, det viktigste er ikke å vinne, men å delta…Uansett så elsker jeg disse dagene da man sitter sammen å spiller kort eller evt brettspill. Det er en av mine favoritt ting å gjøre på sommerkvelder faktisk. Liker også alias veldig godt, spill med engasjement er moro… Liker dere spillkvelder?

-Lene-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg