Endelig er den ferdig…..

Jeg fikk med meg Rune og vi kjørte å kjøpte materialene jeg trengte. Alt går så mye bedre når han er med og hvis du ikke skjønner hva jeg snakker om nå så kan du lese mitt første innlegg her. Vi fant det vi trengte men endte opp med kl 1 terrassebord da det var utrolig mange vridninger på de andre. Kosta meg 80 kr ekstra bare. Bedre det enn at jeg skulle irritere meg over skjeve, vridde bord.

Denne lagde jeg ferdig i går, men den ble for dyp. Så Rune hjalp meg i dag og korte den inn med 25 cm. Da vi kom hjem fra handletur i dag så satte vi i gang med demontering. Fant ut at den var litt skjev også så da måtte vi rette på det, men det gjorde ikke noe selv om at det plutselig ble pøseregn. Jeg var redd Rune skulle kaste inn håndkle da, men heldigvis gjorde han ikke det.

 

HAN ER SÅ SNILL MED MEG <3

 

For nå kjente jeg at jeg var avhengig av hans hjelp for å bli ferdig. Sammen fikk vi det til, jeg sagde og brukte drillen som en proff. I dag skulle den bli ferdig og jammen meg ble den det. Nå må jeg bare vente på at terrassebordene blir tørre så skal den beises i samme farge som gulvet. Og når den skal beises så skal husveggen bak vaskes og males. Jeg fikk til og med laget disse søylene av hønsenetting og fylt og pyntet de i dag.

Denne hylla koster over 4000 å kjøpe ferdig og fordi Daniel hadde endel materiale liggende så kostet denne meg bare terrassebordene. Kupp! I morgen så skal vi lage betongpotter, vi har endel betongpulver liggende. Så da kjøpte vi noen bøtter i dag som skal brukes til det, det blir spennende.

Hva syns dere om resultatet?

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg