Endelig fikk jeg gjort det…..

I dag fikk jeg endelig fingeren ut og fikk gjort noe jeg har tenkt på i mange mange år. Jeg har hatt lyst på vindusbrett stort nok til at jeg kan ha lampe og ting. Så jeg kjørte på coopobs bygg og kjøpte hobby plater, så dro jeg opp til Daniel slik at han kunne hjelpe meg med å splitte det og bore hull til skruer siden Rune ikke var hjemme. Så var det bare å begynne å skru..Og jammen meg ble det akkurat som jeg hadde sett for meg, og endelig har jeg lampe og ting i vinduet.. Det tok bare en time og 149 kr så var det gjort, og jeg som har lystet på det i 6-7 år. Uff, ja noen ganger er man treg, men det sies at det er bedre sent enn aldri.Og jammen meg ble det fint ❤Endelig kom lampene jeg har hatt stående til nytte og akkurat nå er jeg veldig glad for at jeg aldri solgte dem eller noe. Det hadde vært litt kjipt kan man si. Så nå er jeg fornøyd med egen innsats. Ellers så har jeg hatt en fin dag og det håper jeg dere har også..😘
signature-fonts

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg