Endelig kan jeg fortelle det ❤

Jeg satt i min egen verden og lagde noe pynt til en baby shower da Daniel og Martine kom innom. Det er alltid koselig når de kommer, og jeg skulle bare gjøre meg ferdig med det jeg holdt på med før jeg tok en pause.

Daniel kom denne dagen bak meg og tok rundt meg for å gi meg en klem, så hvisker han inn i øret mitt «Mamma, du skal bli farmor» Jeg bråsnudde meg og svarte «mmm særlig, du er morsom, ikke tull! Dette er ikke noe å tulle om!»

Men han forsikret meg om at det var sant. Og jeg kunne se på Martine at dette faktisk stemte. Jeg kjente at tårene kom og jeg begynte å skjelve, HERREGUD, SERIØST?????????????? Ja, vi lover sa de i kor. Da kom gråten på ordentlig, skal jeg bli farmor???

Dette er snart 12 uker siden og jeg fikk da beskjed om å tie helt stille da de ville vente med å si noe. Jammen meg har jeg klart det, selv om det til tider har vært tøft og ikke SKRIIIIIIIIKE det ut, dette er stort, og jeg er så LYKKELIG. Jeg skal bli farmor til ei lita prinsesse i september og jeg er såååå glad. LYKKE ❤ Min lille gutt skal bli pappa og søte Martine som har vanket hos meg i 7 år skal bli Mamma. FANTASTISK….❤

Klem fra en MEGET glad kommende Farmor 😍😍😍

16 kommentarer

Siste innlegg