Endelig løfter hårrøttene seg igjen…..

Reklame | Style frisør & velvære

I går bare bestemte jeg meg, nå var det på tide med et lite frisør besøk og heldigvis hadde min kjære frisør Sonja tid til meg. Så da bare heiv jeg meg i bilen og kom meg i stolen “mørkere i bunnen, freshe opp stripene og klipp 6 cm”. Da satte vi i gang da, og siden jeg har litt mye og litt langt hår så tok det jo sin tid, men det gjør ikke noe for jeg koser meg på Style frisør og velvære. De er så utrolig hyggelige der så tiden gikk fort. Da vi var ferdige og fikk tørket håret så var stripingen veldig bra, men kanskje jeg skulle vært litt mørkere i bunn 🤦‍♀️Vel, da kjørte vi på igjen da med mørkere bunnfarge.. Og da ble det en forandring, og jeg ble fornøyd (ble kanskje litt mørkt da) men det er nok bare uvant. Sist jeg var hos frisøren var i februar, det kan jo bare ikke gå så lang tid mellom hver gang. Men det rare er at det har vokst sånn ca 25 cm siden den gang, hva skjedde med det. Plutselig har jeg fått hårvekst liksom.Dette er slik fargen ble til slutt, jeg liker at det er litt spill i det og at det ikke er for lyst, jeg er på en måte litt ferdig med helt lyst hår. Skal få tatt bedre bilder da lyset spiller en rolle her, for noen ganger ser det veldig lyst ut, andre ganger mørkt. Men uansett, fint ble det og endelig løfter hårrøttene seg igjen.

Ønsker dere en fin dag 😍
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

4 kommentarer
    1. Alltid godt med litt hårspa 🙂 Og fint ble det også 🙂
      Jeg går til frisøren 1-2 ganger i året. Samme hvor herlig det er, så koster det jo, så jeg må ta hensyn til det også. Men det er heldigvis ikke så krevende hår jeg har. Jeg har naturlige striper og langt hår, så trengs det ikke å klippes så ofte.
      Fin start på helgen dette tenker jeg 🙂

      1. Takk for det Eva 🙂 Ja dyrt er det, det skal være sikkert og visst. Jeg går heller ikke så ofte, men siden jeg ikke er like heldig som deg som har naturlige striper så burde jeg gå oftere. Jeg har forsøkt å ikke behandle ettervekst på lenge for å se om jeg kunne trives med det, men nei… Hårspa er en perfekt start på helgen <3

    2. Så flott hår du har..og fargen ser naturlig og fin ut 🙂 Jeg er også sånn at jeg gjerne vil ha frisørtime “der og da”..og heldig om den faste frisøren har tid.. God helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg