Ensomhet er ikke å være alene

Alle blomster er vannet, det er ryddet etter dagens bading soling og grilling. Så nå har jeg tatt med meg pc’n ut, tent et par lys og så har jeg et glass med iskald PM (pepsi max) og jeg kan ikke si annet enn at akkurat nå har det jeg det sykt bra. Altså det er lite som slår vindstille kvelder, litt fin musikk på i bakgrunn, fin farge på skyene og litt, men bare litt kjøligere enn tidligere i dag. Gode 25 grader her nå.

Og jeg blir som vanlig tankefull av stemningen jeg lager meg selv og alltid så tenker jeg på alt som gjør meg glad. Jeg er så glad for at det som gjør meg glad overveier alt som kunne bekymret meg. Det er ikke tid for bekymringer nå, nå er det tid for glede for nå viser sommeren seg på sitt aller beste. Rune og barna er hjemme igjen, i kveld skal jeg legge meg sammen med kjærste’n min igjen.

 

Ensomhet er ikke å være alene, men å ikke ha noen å savne

 

Det skal bare et par dager alene til for at jeg kjenner savnet treffer meg. Jeg har vært veldig opptatt med andre ting, men det kommer alltid en kveld der alt blir så stille og rolig. Da spesielt kjenner jeg på det at han ikke er hjemme og jeg er veldig glad for at det ikke skal mer til før jeg savner han. Godt å savne, enda bedre å være sammen igjen alle 5. Jeg er aldri ensom når jeg er alene for jeg vet jo at jeg har noen enten her eller der.

Nyt sommeren og husk å tenke litt på hva du er takknemlig for innimellom, det gir en god følelse.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg har alltid sagt det- alene betyr ikke ensom. Man kan føle på ensomhet når man er blant folk også

      “Feeling alone with people around,
      True love is hard to find now”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg