Er det det man kaller blåmandag?

Vel, som sagt i tidligere innlegg i dag så håpet jeg at Rune skulle komme hjem med litt energi til meg. Det gjorde han så absolutt og jeg kom meg i gang med en gang etter at vi var på en liten tur på en butikk eller to. Vi satte i gang med beisen og det er jo bare så hyggelig når man kan jobbe sammen. I hvert fall på samme sted med hver vår jobb. Da går alt så mye lettere også når man kan skravle litt samtidig, spesielt på dager som i dag som alt var slitsomt. Er det det man kaller blåmandag?

 

Er det det man kaller blåmandag?

 

Det blir jo ganske så kaldt tidlig enda, så jeg måtte gi meg for dagen før jeg hadde lyst. Men frykten for å bli forkjøla har jo fått en ny mening for tiden så da var det bare å komme seg inn i varmen. Men jeg kjenner også at jeg er ikke stressa i kroppen med å bli ferdig. Alt jeg vet er at jeg må være ferdig innen mai for da skal bassenget fylles. Det gleder jeg meg skikkelig til, det er liksom prikken over den første i’en her ute. Jeg har nemlig flere i’er som trenger sin prikk. Men alt til sin tid. Det viktigste av alt er at dagen ble veldig bra 🌷

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg