Er det for mye å be om?

Stjernene skinner i vinduene og utenfor høres regnet som drypper ned. Hallo, det er jul! Det skal vel ikke regne da, nå skal snøen dale fint ned og fylle hjertene våre med skikkelig julestemning. Ikke at jeg ikke har julestemning både i hjerte og i huset, men med litt hvitt utenfor så hadde det blitt perfekt. Før så var vinteren hvit og det var sjeldent høstvær hele jula. Det er jo hvit jul som ønskes, er det for mye å be om?

Jeg har et par pakker til å jeg skal pakke inn, så er jeg helt klar med alt. Men hvert eneste år, så går jeg med en følelse at det er noen jeg har glemt. Så jeg må som julenissen sjekke lista 2 ganger. Hvis jeg har glemt noen, så får jeg fikse opp i det i januar tror jeg. I går kveld var det en utrolig rolig familie her i hjemmet, denne juleferien var etterlengtet av store og små og det kjentes på harmonien i stua.I dag så skal vi ha alle i familien som er ikke har reist på juleferie på middag, vi har alltid en ekstra julaften med barna når vi ikke skal være sammen med dem på selveste 24 desember. Det er så koselig og jeg gleder meg til det. Jeg trives så godt med å styre til litt større middager, jeg koser meg veldig med å pynte bord og gjøre det koselig. Så det skal jeg bruke dagen i dag til.

Håper dere som meg har det fint og får en fin helg, jeg setter pris på hver og en av dere som er innom bloggen min. Klem til dere  😘
hello-christmas-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg