Er det for sent?

På EN måte skulle jeg ønske at jeg var ung, ikke for annet enn at jeg kunne gjort ting litt annerledes. Jeg kunne startet for meg selv for lengst, problemet er bare at jeg visste ikke da hva jeg var flink til. Hadde jeg bare visst det så kunne jeg jo kjørt på fra 20 års alderen. Nå gjelder det bare å finne guts nok til å gjøre det jeg ønsker nå og ikke føle på det at jeg er for gammel til det. For det er nettopp det jeg gjør, og jeg VET at det er en teit tanke.

 

Foreløpig så er det jeg har lyst til umulig, men jeg vet at det kommer en dag da alt ligger til rette for det. Det å følge sin drøm er noe vi alle skal gjøre, men enn så lenge er det noen kjepper i hjulene for min del. Jeg vet sånn ca hvor lang tid jeg har på meg til å bestemme meg for å gjøre det eller ikke.

 

«Er det for sent?» er en tanke som går igjen hos meg. Men jeg finner ikke det korrekte svaret. Det er nok ikke andre enn meg som kan finne det heller, så jeg får leite litt til. I mellomtiden så er det som det er og det er ikke så verst det heller. Jeg har noen mål jeg har lyst til å nå og jobber med det både ang meg selv og min fremtid. Enn så lenge så nyter jeg livet slik det er i dag og har troen på det som kommer.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg