Er det greit å si?

Det er 1.mai i dag, men her i nabolaget har det blitt jobba hele dagen med saging, hamring og bygging. Så at vi startet med saging gjør ikke noe så lenge 3/5 gjør det. Satte ikke i gang før utpå formiddagen da for litt hensyn må man jo ta syns jeg. Det er godt å se fremgangen på prosjektet vårt og jeg kan si at i dag ble vi nesten ferdig og det blir så bra.

 

Jeg må si jeg syns vi er litt flinke og jeg er litt stolt av oss. Er det greit å si? 

 

Rune brukte et par timer på torsdag med å mure opp bunnen på bordet, men på fredag rev vi det ned igjen. Det ble ikke pent og muren ville ikke ta tak om du skjønner. Så vi startet på nytt med andre steiner og det ble perfekt. Vi følte at det var viktig at det var skikkelig solid og stødig så da ble vi enige om å gjøre det sånn. Det ble noen timer med unødvendig arbeid først, men sånn er det noen ganger.

Vi manglet noen meter med materiale for å få ferdig bordplata, men det får vi ikke gjort noe med før på mandag og nå syns vi det var helt ok. I morgen så skal det IKKE bygges for den dagen skal gå til litt opprydding ute og litt avslapping. Det skal bli så deilig og det gleder vi oss veldig til, vi kjenner begge to at vi er litt slitne nå. Det har gått i et i flere dager så en dag fri er velfortjent.

 

Håper nesten at Rune sier at vi ikke orker å rydde i morgen, akkurat nå frister det veldig lite.

 

I ettermiddag fikk vi besøk av et vennepar fra Sandefjord, det var så utrolig hyggelig for det er så lenge siden vi har sett dem. De kom med de vakreste blomstene til Rune siden han har hatt bursdag. Hun er bestandig så flink med slike ting og det settes så stor pris på. Gleder meg til vi skal treffes mer, savner å henge med mine venner så jeg skulle ønske det var sommer helt til covid’en stakk!

Ha en god kveld videre 😊

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg